M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jacek Redźko i Dominik Siadak zakładają własną agencję

Joanna Dziwisińska | 1 października 2013, 06:00

Powstaje agencja Asap & Asap.

Jacek Redźko oraz Dominik Siadak odeszli z Hypermedia Isobar, by założyć agencję konsultingu komunikacyjnego Asap & Asap. Redźko jako group account manager był odpowiedzialny za projekty strategiczne i kreatywne dla kluczowego klienta Hypermedia Isobar - P&G. Wcześniej m.in. szefował działom kreacji interaktywnej w McCann, Ogilvy i Publicisie. Dominik Siadak jako strategy planner tworzył w Hypermedia Isobar strategie dla klientów takich jak: P&G, Biedronka czy MasterCard. Poznali się w 2010 r. w agencji Publicis Modem, którą Redźko zarządzał, a Siadak pełnił w niej obowiązki social media managera. Redźko postanowił wrócić do kreacji, w której spełniał się przez pierwszych 14 lat swojej kariery. Siadak będzie natomiast odpowiadał za aspekty strategiczne działań Asap & Asap.

Nowa firma ma specjalizować się we wspieraniu agencji reklamowych, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz agencji PR w integracji kanałów komunikacji działań online i offline, zarówno na poziomie strategii, jak i egzekucji kreatywnych. Asap & Asap chce rozwijać model pracy nazywanej "kreategią". Działania w teamie strateg - kreatywny mają zapewnić nową jakość i pełną spójność pomiędzy założeniami strategicznymi a pomysłami kreatywnymi.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,