Zagranica

Thomas Cook zwiększa budżet reklamowy

Marketer zapowiada również nieustanną obecność w telewizji.

Thomas Cook zapowiada, że będzie “zawsze obecny w telewizji”. W związku z planowaną noworoczną kampanią ma zamiar znacznie zwiększyć budżet i ujawnić w związku z tym nową tożsamość marki.
Wczoraj firma zaprezentowała swoje nowe logo i nowy claim – “Don’t Book It, Thomas Cook It” zastąpiło “Let’s go!” na wszystkich rynkach, na których udostępnia swoje usługi. Niebieskie logo z globusem zastąpiła zaś złota sztabka zagięta w kształt serca. Nowy claim ma być z kolei zachętą dla inwestorów i kontrahentów.

Thomas Cook wrócił do telewizji w czerwcu na Wyspach z kampanią “Cold Feet”. Za kreację zbliżającej się kampanii odpowiada agencja Havas Worldwide London.

W świątecznej odsłonie działań dla marki prawdopodobnie ponownie pojawi się aktor James Nesbitt. Ton komunikatów nadal ma pozostać popularny i optymistyczny. Budżet mediowy Thomasa Cooka o wartości 12 mln funtów spoczywa w tej chwili w rękach Carat Manchester. Budżet na działania w obszarze digital wynosi obecnie 15 mln funtów. Przy rebrandingu marki pracowała agencja Happy.

(BrandRepublic)