Kraj

Kampania "Hello" w Poznaniu

Akcja, która obejmie głównie OOH, jest zapowiedzią otwarcia nowego centrum handlowego. Za kreację odpowiada poznańska agencja GPD Advertising.

Kampania "Hello" w Poznaniu
W Poznaniu rusza kampania pod hasłem “Hello”, która ma związek z budową centrum handlowego Poznań City Center. Akcja jest kontynuacją kampanii “Budujemy”.

Na ulicach Poznania pojawiają się billboardy i citylighty kolorowym napisem “Hello”. Każdą literę tworzą przedmioty, które kojarzą się z zakupami, dobra zabawą i rozrywką. Kolorowy napis ma symbolizować różnorodność sklepów, butików, restauracji i kawiarni w Poznań City Center. Dodatkowo na fasadzie budynku pojawi się plakat witający przyjezdnych i mieszkańców.

Elementem kampanii jest także strona internetowa www.poznancitycenter.pl przygotowana przez agencję interaktywną Wide Open. Produkcją materiałów reklamowych i zajmuje się Simplicity, a za kreację odpowiada GPD Advertising. Za strategię odpowiada Maciej Klaś.