Kraj

Lee świętuje swoje 125-lecie

Marka dżinsów w jesiennej odsłonie kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKkEEu7jOyJA%22%7D
Amerykańska marka dżinsów Lee przygotowuje się do obchodów 125-lecia.
Firma przekonuje, że nową komunikację i nowe podejście zawdzięcza prężnie i odważnie działającemu nowemu przywódcy Lee International – Gilles’owi Laumonierowi. Głównym celem, jaki sobie postawił Laumonier, było zaproponowanie klientowi produktu wysokiej jakości w przystępnej cenie.
Lee miało dostarczać wysokiej jakości denim dla mężczyzn, ale jednocześnie udowodnić, że może z powodzeniem zaspokajać potrzeby kobiety śledzącej rynek mody. Równolegle marka chciała również pokazać, że struktura całej organizacji powinna opierać się na równowadze procesu dostawy, produkcji, identyfikacji wizualnej, a także sposobie prezentacji marki na arenie międzynarodowej.
Na potrzeby nowych działań prezes zatrudnił nowego dyrektora kreatywnego, a także nową agencję, obsługującą działania zewnętrzne. Całościowe działania mają być realizowane pod hasłem “Move Your Lee”. Kampania została wdrożona we wszystkich mediach i była pierwszym wstępem do aktywności w social mediach i działań online. Głównym motywem spotu jest taniec.

Film reklamowy z udziałem tancerzy został nakręcony na zlecenie marki, ale firma nie ujawnia szczegółowych informacji na ten temat.

Adaptacją spotu na potrzeby polskiego rynku zajął się dział marketingu Lee w Polsce. Obsługę mediową kampanii zapewnił dom mediowy MEC.