Kraj

W BBC World rozpoczyna się kampania promująca Warszawę

W stacji BBC World, należącej do brytyjskiej korporacji BBC, rozpoczyna się kampania promująca Warszawę. Reklama pokazuje Warszawę jako miejsce atrakcyjne...

W stacji BBC World, należącej do brytyjskiej korporacji BBC, rozpoczyna się kampania promująca Warszawę. Reklama pokazuje Warszawę jako miejsce atrakcyjne turystycznie i biznesowo. Spot został przygotowany przez agencję reklamową Henyo Behrendt. Kampania prowadzona będzie pod hasłem “Let’s Warsaw Together”. Spoty pokazywane będą w BBC World 3 razy dziennie. Kampania telewizyjna jest drugim etapem działań promocyjnych, nad którymi pracuje Warsaw Destination Alliance (WDA) – zrzeszenie sieciowych hoteli warszawskich. Całkowity koszt kampanii promocyjnej w BBC World wyniósł 132 tys. dol. Część tej sumy to barter między hotelami zrzeszonymi w WDA a BBC World. Spot o Warszawie będzie emitowany w międzynarodowej stacji BBC przez 5 najbliższych tygodni. “Rozmawiamy z polskimi partnerami na temat poszerzenia kampanii promującej Warszawę m.in. na inne media, w tym internet, związane z BBC World” – powiedział Jonathan Howlett, director airtime sales BBC World. Dodaje też, że równolegle rozmawia z innymi polskimi marketerami zainteresowanymi kampaniami w BBC World. “Ze względu na wstąpienie do Unii Europejskiej Polska jest w szczególnym momencie. Zainteresowanie i turystyczne, i biznesowe waszym krajem na pewno będzie rosnąć. Stąd też nasze rozmowy z innymi polskimi firmami” – mówi Hewlett. Po zakończeniu kampanii w BBC World WDA planuje wykupienie czasu antenowego w sieci CNN. Na początku br. prowadzona była kampania promująca Warszawę na stronach internetowych CNN. WDA to fundacja stworzona przez największe sieciowe hotele warszawskie: Hyatt Regency, InterContinental, Le Royal Meridien Bristol, Marriott, Sheraton, Sofitel Victoria, Westin, Holiday Inn i Radisson SAS. (PM)