Zagranica

Absolut dozuje błękit

Marka z portfolio Pernod Ricard inicjuje kolejne działania związane ze sztuką performatywną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUwuLBpc3_is%22%7D
Marka Absolut z portfolio Pernod Ricard realizuje kolejną serię działań performatywnych związanych ze sztuką. Po zeszłorocznej akcji – wyprodukowaniu czterech milionów limitowanych butelek – w tym roku proponuje jeszcze inną odsłonę tej akcji: każda z czterech milionów butelek wódki jest zaprojektowana indywidualnie i żadna z nich się nie powtarza. Dzieje się tak za sprawą kropli kobaltu dodawanego do szkła, które w każdym przypadku rozchodzi się po strukturze szkła inaczej, tworząc tym samym inny wzór. Efekt osiągnięty jest dzięki wykorzystaniu specjalnej technologii stygnącego szkła. 

W Wielkiej Brytanii pierwsze butelki konsumenci mogą kupić już od początku października.

Projekt szybko zwrócił uwagę przedstawicieli świata mody i designu, a także artystów.
Nowojorski projektant Kitty Joseph stworzył trzyczęściowy kostium, zaznaczył na nim kobaltowe wzory, a do jego zaprezentowania zaprosił artystkę i wokalistkę Njenę Reddd Foxxx.

(Popsop)