Firma Intersnack Poland, właściciel marki Felix, 1 października wystartowała z intensywnymi działaniami promocyjnymi. Pierwsze akcje będą realizowane na nośnikach wielkoformatowych: siatkach, citylightach i frontlightach. Równolegle zostaną przeprowadzone działania w internecie: w kanałach VoD, Youtube i w social mediach, głównie w Facebooku. Kolejny kanał, który wykorzysta firma, to kina – sieć Multikino, gdzie będą wyświetlane 15-sekundowe spoty. Od 7 października filmy reklamowe będzie można oglądać w telewizji.
Pierwsze działania dla marki Felix firma Intersnack Poland prowadziła już w lutym br. Wówczas promowała chrupiące paluszki – nowość wśród przekąsek. Obecnie kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o nowościach produktowych i wejściu w nowe kategorie przekąsek: w lutym były to słone paluszki, obecnie to 3 smaki chrupek (w tym pomidorowe i serowe) oraz smakowe orzeszki. Głównymi bohaterami kreacji są wiewiórki, które Intersnack chce personalizować – wiewiórki są “wielofunkcyjne”: słuchają muzyki, “poprawiają” wymowę lektora spotu, a także chrupią przekąski na czas.
Za kreację i realizację kolejnych odsłon działań dla marki Felix odpowiada agencja PZL. Media na potrzeby działań kupuje dom mediowy Starcom.