Kraj

Felix z mocnym uderzeniem przekąskowym

Głównymi bohaterami działań w mediach są wiewiórki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjzTNYBsGYFY%22%7D
Firma Intersnack Poland, właściciel marki Felix, 1 października wystartowała z intensywnymi działaniami promocyjnymi. Pierwsze akcje będą realizowane na nośnikach wielkoformatowych: siatkach, citylightach i frontlightach. Równolegle zostaną przeprowadzone  działania w internecie: w kanałach VoD, Youtube i w social mediach, głównie w Facebooku. Kolejny kanał, który wykorzysta firma, to kina – sieć Multikino, gdzie będą wyświetlane 15-sekundowe spoty. Od 7 października filmy reklamowe będzie można oglądać w telewizji. 

Pierwsze działania dla marki Felix firma Intersnack Poland prowadziła już w lutym br. Wówczas promowała chrupiące paluszki – nowość wśród przekąsek. Obecnie kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o nowościach produktowych i wejściu w nowe kategorie przekąsek: w lutym były to słone paluszki, obecnie to 3 smaki chrupek (w tym pomidorowe i serowe) oraz smakowe orzeszki. Głównymi bohaterami kreacji są wiewiórki, które Intersnack chce personalizować – wiewiórki są “wielofunkcyjne”: słuchają muzyki, “poprawiają” wymowę lektora spotu, a także chrupią przekąski na czas. 

Za kreację i realizację kolejnych odsłon działań dla marki Felix odpowiada agencja PZL. Media na potrzeby działań kupuje dom mediowy Starcom.