Kraj

Canal+ promuje filmowe i sportowe hity

Kampania, która potrwa do 3 listopada, obejmie ponad 60 stacji TV i 80 rozgłośni radiowych. Uzupełnieniem będzie komunikacja online.

W najbliższy piątek startuje nowa kampania reklamowa NC+ eksponująca hity filmowe i sportowe Canal+. Komunikacja obejmie telewizję, radio oraz internet. 

Na potrzeby kampanii telewizyjnej zostanie wykorzystany 30-sekundowy spot zrealizowany przez dział kreacji platformy NC+. Do ponad 60 stacji ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN) i tematycznych (m.in. kanały Polsatu, kanały AXN, Discovery Channel, Orange Sport) trafi 30-sekundowy spot. Na kampanię radiową złożą się dwa spoty – 15- i 30-sekundowy, emitowane w ponad 80 rozgłośniach radiowych, m.in. w Radiu Zet, RMF i Trójce. Równolegle rozpocznie się komunikacja reklamowa w internecie odwołująca się do highlightów filmowych i sportowych Canal+. Kampanię dotyczącą filmów będzie można zobaczyć m.in. w serwisach Filmweb, Ipla, Onet i YouTube. Wydarzenia sportowe będą promowane m.in. w Onecie, Interii, Wirtualnej Polsce, Sport.pl, Z czuba.pl, serwisie Przeglądu Sportowego i YouTube.

Kampania zakończy się 3 listopada. W jej trakcie będą regularnie prowadzone działania angażujące społeczność fanów w Facebooku. 

Za warstwę kreatywną kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi przy współpracy działu kreacji platformy NC+. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.