Kraj

MTV Polska wprowadza nowości do letniej ramówki

Stacja muzyczna MTV Polska wprowadza nowości programowe do swojej letniej ramówki. Wśród propozycji tego kanału znalazły się dwa nowe programy:...

Stacja muzyczna MTV Polska wprowadza nowości programowe do swojej letniej ramówki. Wśród propozycji tego kanału znalazły się dwa nowe programy: “Hits 2K” (program muzyczny pokazujący najlepsze klipy XX wieku wybierane przez widzów za pomocą SMS-ów) i “Ekstra 10” (przeboje muzyczne wybierane według różnych kategorii). Latem w MTV pokazywane będzie też reality show (tzw. survival show) “The Trip”, którego uczestnicy zaopatrzeni w niewielką sumę pieniędzy poddawani są próbom w różnych miejscach świata. Format pokazywany był wcześniej m.in. w Holandii. W lipcu br. rozpocznie się emisja nowych odcinków serii: “Dismissed”, “Nowożeńcy”, “Penetratorzy”, “Wild Boyz”, “Viva La Bam”, “MTV Wkurza”. Pokazywany będzie też kontrowersyjny format “Dirty Sanchez” i kolejne odcinki “Chcę mieć znaną twarz”, programu, w którym fani upodabniają się do swoich idoli za pomocą operacji plastycznych. Ciągle rozważana jest produkcja polskiej wersji programu, o czym informowaliśmy w DS “MMP” 1 czerwca br. Wśród propozycji muzycznych rozwijana będzie oferta związana z hip-hopem. Przewidziano też transmisje eventów – MTV Movie Awards i Isle of MTV oraz wybranych koncertów muzycznych. Według AGB Polska AMR – średnia oglądalność minutowa – MTV Polska w br. (do 8 lipca br.) wyniosła w grupie 4+ 13,6 tys. widzów, a SHR – udział w rynku widowni TV – 0,22 proc. (PM)