Kraj

Bogdan Rowiński doradcą rektora SGH ds. marketingu

Przez osiem lat, do 2010 r., był dyrektorem obsługi klienta w firmie reklamy zewnętrznej Stroer.

Bogdan Rowiński objął stanowisko doradcy rektora Szkoły Głównej Handlowej ds. marketingu. Celem tego stanowiska jest opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii marketingowej tej uczelni ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju nowych produktów, pozyskiwania nowych kandydatów na studia oraz kreowania marki SGH.

Przez osiem lat, do 2010 r., Rowiński był dyrektorem obsługi klienta w firmie reklamy zewnętrznej Stroer. Następnie zajął się prowadzeniem działalności szkoleniowej i doradczej, co robi do dziś. W tym czasie prowadził m.in. wykłady w Podyplomowym Studium Zarządzania Projektami na SGH, opracował strategię mediową do projektu “Energooszczędny dom”, który będzie realizować Ministerstwo Transportu przy współpracy Agencji Poszanowania Energii. Opracował też strategię marketingową dla Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce.