M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grześki ozłacają szczerością

Katarzyna Woźniak | 4 października 2013, 06:00

Jutrzenka Colian kontynuuje swoje czekoladowe działania.

Na początku października wystartowała loteria marki Grześki z portfolio firmy Jutrzenka Colian. Działania pod hasłem "Sięgaj po szczere złoto!" potrwają do końca listopada. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjne opakowanie wafelka i zarejestrować kod z opakowania na specjalnej stronie internetowej.

Wartość puli nagród w loterii wynosi prawie 312 tys. zł. W skład puli nagród wchodzą: sztabka złota o wadze 1 kg i próbie 999 o wartości prawie 150 tys. zł wraz z nagrodą pieniężną w wysokości ponad 16 tys. zł przeznaczoną na refundację podatku od nagród (I nagroda), sztabka złota o wadze 20 g i próbie 999 o wartości ponad 3 tys. zł wraz z refundacją podatku od nagród.

Intensywna kampania promocyjna, która stanowi wsparcie dla akcji, ma na celu aktywizację konsumentów, w tym przyciągnięcie do marki nowych odbiorców oraz zdynamizowanie wizerunku samej marki. "Szczere złoto”, na którym oparto koncept kampanii, ma być punktem wyjścia dla całej komunikacji, podkreślającej prawdziwy, szczery charakter produktu. W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano emisję spotów w Radiu Zet (20- i 30-sekundowych), reklamę w prasie (m.in. we "Wprost" i "Gali"), w internecie (Onet.pl, Kobieta.pl) oraz w sieci bankomatów Euronet. Równolegle prowadzona jest kampania w punktach sprzedaży - zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Marka zadbała także o wsparcie promocji w prasie handlowej, przygotowując komunikację "skrojoną na miarę”. Na potrzeby kampanii dla każdego tytułu przygotowane zostały indywidualne layouty.
Za strategię komunikacji, pozyskanie partnerów mediowych, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja XConcept.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,