M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever wybierze agencję do obsługi Colman's

Katarzyna Kacprzak | 4 października 2013, 06:00

Budżet marki w Wielkiej Brytanii jest t wart 5 mln funtów.

Colman's, marka należąca do portfolio Unilevera, znana jest głównie z produkcji sosów i mieszanek pieczeniowych. Od 2005 r. jej obsługą zajmuje się brytyjska agencja Karmarama, która prawdopodobnie też będzie bronić budżetu w prowadzonym obecnie przetargu. Mogą znaleźć się w nim również agencje Adam & Eve/DDB, DLKW Lowe, Bartle Bogle Hegarty, Krow and Mother, które obsługują już inne marki z portfolio Unilevera.

Przetarg reklamowy nie będzie miał żadnego wpływu na współpracę z domem mediowym Unilevera - Mindshare.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,