Kraj

Premio reklamuje nową loterię

Za działania reklamowe odpowiadają agencje Linea Recta i Upgrade Marketing.

Premio reklamuje nową loterię
Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z nową akcją promocyjną skierowaną do kierowców. Dziś startuje loteria, w której do wygrania jest Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł do wykorzystania w warsztatach Premio.

W loterii może wziąć każdy, kto dokona zakupu lub skorzysta z usług oferowanych przez serwisy Premio za minimalną kwotę 50 zł, wypełni otrzymany kupon i wrzuci do urny znajdującej się w punkcie Premio. Dodatkowo na osoby, które zdecydują się w czasie trwania promocji skorzystać 
z usług serwisów Premio, czekają też m.in. drobne upominki przydatne w aucie czy opony oraz usługi w atrakcyjnych cenach.

Akcja jest wspierana kampanią reklamową w prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz internecie. W sezonie zimowym marka Premio będzie docierać do potencjalnych klientów również poprzez mailing, SMS-y oraz specjalną akcję w Facebooku.

Za stronę wizualną materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Linea Recta, natomiast za dobór mediów firma Upgrade Marketing.