M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Urszula Chim założyła spółkę Pro Loko

Maciej Florek | 8 października 2013, 06:00

Nowa firma zajmuje się product placement i branded content.

Ruszyła nowa spółka Pro Loko, zajmująca się lokowaniem produktu oraz branded content. Została założona przez Urszulę Chim, która przez osiem lat pracowała w OMD. Pro Loko działa w marketingowej grupie Concept Liberty Group. W jej skład wchodzą Concept Publishing (działalność custom publishing), Concept Interactive (działania interaktywne i social media) oraz Egzo Group (agencja PR).

Pro Loko współpracuje bezpośrednio z producentami, scenarzystami i ma na celu tworzyć dla swoich klientów  projekty szyte na miarę. Podstawowym kryterium projektów ma być wysoka jakość tworzonego contentu.

Obecnie cała grupa zatrudnia przeszło 50 osób i obsługuje takie firmy, jak PKO BP, Douglas, Polpharma, Pioneer Investment, Mayland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,