Kraj

Atmedia utrzymują koszty na dotychczasowym poziomie

Broker rusza ze sprzedażą na listopad.

Atmedia rozpoczynają sprzedaż czasu reklamowego na listopad 2013 r. Cena 1 GRP w ofercie presales wynosi 2770 zł dla pasm off-peak (taniej o 3 proc. w stosunku do września ub.r.), a 3850 zł (drożej o 4 proc.) dla pasm prime time. Podobnie jak w poprzednich miesiącach średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z 2013 r.

We wrześniu 2013 r. łączny udział kanałów tematycznych i nowych stacji naziemnych wzrósł do 54 proc. w czasie oglądania grupy komercyjnej. Udział dużej czwórki spadł zaś o kolejne 15 proc., do 46 proc.
Na rynku mniejszych stacji wzrostem wyróżniają się przede wszystkim nowe kanały naziemne (Polo TV, Eska TV, Puls etc.), których łączny udział w czasie oglądania grupy komercyjnej zwiększył się o 24 proc. Kanały kablowo-satelitarne zyskały w tym czasie 15 proc.