Kraj

Pierwsza część short-listy Golden Drum

Siedem polskich agencji dostało nominacje w ośmiu kategoriach.

Znamy pierwsze wyniki 20. edycji Golden Drum International Advertising Festival, które obejmują na razie osiem kategorii. Polskie agencje, które znalazły się na short-liście, to: 180heartbeats + Jung v. Matt w kategorii digital, DDB Warsaw w kategorii mobile, Havas Worldwide Warsaw w kategorii radio, John Pitcher w kategorii mobile, Hypermedia Isobar w kategorii new or innovation oraz Ogilvy & Mother Warsaw w dwóch kategoriach: radio i events. Nominację dostali też: telewizja HBO Poland w kategorii digital oraz Getin Noble Bank w kategorii new or innovation.

Tegoroczny festiwal odbędzie się w dniach od 9 do 11 października w Słowenii. Nagrody będą przyznawane tak jak dotychczas, w dwóch głównych kategoriach – single channel i multi channel. W ubiegłorocznej edycji Golden Drum nagrodę grand prix otrzymała agencja DDB Warsaw za reklamę “Rozkład jazdy” dla McDonald’s.

Kategorie, w których ogłoszono nominowane w tym roku agencje, to: radio, digital, mobile, new or innovative, digital campaigns, mobile campaigns, direct campaigns oraz events.

(wsp. Katarzyna Kacprzak)