Zagranica

Przesyłki bezadresowe cieszą się coraz większą popularnością w Anglii

Ralph Kugler, prezes Unilever Home & Personal Care Europe, będzie jednym z prelegentów konferencji marketingowej zorganizowanej przez Door-to-Door Council, poświęconej...

Ralph Kugler, prezes Unilever Home & Personal Care Europe, będzie jednym z prelegentów konferencji marketingowej zorganizowanej przez Door-to-Door Council, poświęconej drukom bezadresowym. Według statystyk w ub.r. wykorzystywanie wrzutek bezadresowych w Wielkiej Brytanii wzrosło o 17 proc. w skali roku. Tego typu kampanie reklamowe odznaczają się bowiem niezwykle wysokim wskaźnikiem zwrotu. Kugler podczas swojej prezentacji przedstawi technikę door-drops jako jeden z ważniejszych i skuteczniejszych sposobów promocji na tle innych technik marketing miksu. Pokaże także, jak tego typu narzędzia są wykorzystywane przez firmę Unilever w Europie. W konferencji wezmą także udział przedstawiciele firm: British Gas, Lever Faberge, Kwik Save, Comet Group i Royal British Legion. (“BrandRepublic”)