Kraj

Dolmio Đ europejska marka sosów do makaronu w Polsce

W połowie stycznia ruszy kampania reklamowa nowego produktu Master Foods Đ Dolmio, sosów do makaronu, uzupełniających linię sosów Uncle Ben's...

W połowie stycznia ruszy kampania reklamowa nowego produktu Master Foods Đ Dolmio, sosów do makaronu, uzupełniających linię sosów Uncle Ben’s i tworzących nową kategorię produktów Đ sosów do podgrzania. Produkt będzie reklamowany w RTL7, TVP, Polsacie, TVN oraz w Radiu Zet i RMF FM. Sosy Dolmio od lat sprzedawane są w krajach Europy Zachodniej. Zdaniem przedstawicieli Master Foods Polska, nasz rynek dojrzał do ich przyjęcia. Statystyczny Polak zjada w ciągu roku ok. 4 kg makaronu. Producent liczy, iż jego wyrób zostanie dobrze przyjęty przez młodszych przedstawicieli naszego społeczeństwa, mieszkańców większych miast, zarabiających powyżej średniej krajowej. Za opakowanie 320 g zapłacimy 3,99 zł. Sosy Uncle Ben’s, będące pierwszymi na rynku sosów do gotowania w słoikach, osiągnęły wartościowy udział w wysokości 40 proc. a ilościowy Đ ok. 30. proc. (MK)