Intel wybrał OS3 do obsługi social mediów dla międzynarodowego konkursu Intel Business Challenge. Zasięg działań agencji obejmie całą Europę. Rozpoczęcie akcji zostało zaplanowane już na ten miesiąc. Współpracę nawiązano w drodze przetargu, którego szczegółów nie podano.
OS3 w ramach podpisanej umowy zajmie się obsługą platform społecznościowych, takich jak: Facebook, YouTube, Twitter dedykowanych Intel Business Challenge Europe 2013. Głównym założeniem działań jest łączenie ludzi poprzez ideę przedsiębiorczości, przekazywanie eksperckiej wiedzy popartej doświadczeniami osób współpracujących z firmą Intel. Agencja będzie również odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z partnerami firmy w całej Europie, jak również z uczestnikami Intel Business Challenge. W zakresie działań social media przewidziana jest też produkcja aplikacji.
Intel Business Challenge Europe 2013 to ośmiomiesięczny konkurs dla innowacyjnych rozwiązań produktowych, technologicznych i interaktywnych. Program identyfikuje i wspomaga najbardziej kreatywnych i innowacyjnych studentów oraz absolwentów z Europy.