Kraj

Agnieszka Radawiec w UPC Polska

Firma ma nowego dyrektora komunikacji marketingowej.

Do zespołu UPC Polska dołączyła Agnieszka Radawiec, obejmując stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej. Odpowiedzialna będzie za definiowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla marki UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii, a także nowych produktów. Podlegać będzie bezpośrednio Grzegorzowi Eszowi, członkowi zarządu, dyrektorowi marketingu UPC Polska.

 Agnieszka Radawiec zastąpiła Joannę Izdebską, która była szefową komunikacji marketingowej operatora od roku, a która odchodzi z firmy (formalnie pozostaje w okresie wypowiedzenia do końca br.).

Agnieszka Radawiec ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu działaniami marketingowymi  Zdobywała je m.in. w holdingu medialnym Eurozet, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem komunikacji marketingowej, opracowywanie strategii i pozycjonowania marek, oraz w Grupie Euro RSCG Poland i Euro RSCG 4D, gdzie współtworzyła strategię komunikacji i promocji m.in. dla marek Orange, Telekomunikacji Polskiej, PKO BP i Grupy PZU.