Kraj

"Rusz Rysią" z WWF

Agencja AtomClick jest autorem multimedialnej gry popularyzującej ochronę rysi.

"Rusz Rysią" z WWF
WWF Polska rozpoczyna kampanię edukacyjną w mediach społecznościowych, której celem jest informacja i edukacja na temat żyjących w Polsce rysi zagrożonych wyginięciem. W ramach kampanii agencja AtomClick przygotowała aplikację dostępną w portalach Facebook i Nasza Klasa wspartą komunikacją online.

WWF chroni rysie w ramach projektu “Aktywna ochrona populacji nizinnej rysia w Polsce”. Zdobyty przez WWF Polska grant pozwolił na stworzenie edukacyjno-logicznej gry “Rusz Rysią” oraz quizu wykorzystującego wiedzę zdobytą podczas rozgrywki. Rysia to imię bohaterki multimedialnej gry. Najlepsi gracze i osoby, które najszybciej odpowiedzą na pytania quizowe, zostaną nagrodzeni upominkami z wizerunkiem Rysi.

Celem projektu, w ramach którego przeprowadzana jest kampania, jest odtworzenie populacji rysi w mazurskich lasach, gdzie jeszcze 25 lat temu występowały w naturze. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Partnerem jest Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Olsztynie.