M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

YouTube marką młodego pokolenia

( red. ) | 11 października 2013, 06:00

Firma Thinkhouse przygotowała listę 100 marek, z którymi utożsamiają się młodzi Brytyjczycy.

YouTube został marką numer jeden wśród młodych ludzi w wieku od 16 do 24 lat, pokonując zarówno Facebooka (który znalazł się na 7. miejscu), jak i Google'a (na 3. pozycji).

Dane pochodzą z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii na 2569 osobach należących do grupy uczniów i studentów w ramach projektu "State of the Youth Nation" przeprowadzonych przez Thinkhouse. Badanie miało na celu dowiedzenie się, co sprawia, że marka jest dla młodych ludzi ważna.

Oprócz listy marek, w której Apple znalazł się na 18. pozycji, Coca-Cola na 20., a Twitter nie wszedł do pierwszej 50, badanie wskazało stosunek młodzieży do social mediów. Prawie 75 proc. młodych ludzi stwierdziło, że spędza więcej czasu w mediach społecznościowych niż na lekcjach/wykładach czy z rodzicami, a kolejne 38 proc. przyznało, że sprawdza portale społecznościowe co kilka godzin.

(Marketing Magazine)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,