Kraj

Łowicz z hojną loterią

Brand Agros-Novej w jesiennej loterii chce rozdać 350 tys. zł.

Łowicz z hojną loterią
Ruszyła loteria marki Łowicz należącej do Agros-Novej. Działania pod hasłem “Słodki smak wygranej” potrwają do 8 listopada. Loteria ma na celu podniesienie sprzedaży wszystkich produktów w kategorii dżemów i przyciągnięcie uwagi nowych konsumentów. W puli nagród znajduje się 350 tys. zł.

Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie dowolnego produktu dżemowego marki Łowicz (dżem, powidła, konfitura, żurawina, borówka, 100% z owoców).

Codziennie, od poniedziałku do piątku, losowane są nagrody dzienne (łącznie w loterii 195 nagród dziennych po 1000 zł), a raz w tygodniu spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wylosowana zostanie jedna nagroda – 20 tys. zł. Zwycięzcy otrzymują nagrody w formie gotówki lub kart przedpłaconych.

Agros-Nova informuje, że rynek produktów dżemowych ma wartość 209 mln zł, a Łowicz jest liderem z udziałami na poziomie 35,8 proc.

Promocja będzie wspierana w telewizji, radiu, internecie oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo na produktach dżemowych umieszczone zostaną specjalne naklejki informujące o promocji. Akcję realizuje całościowo agencja Brand Place.