Kraj

Unilever rozpoczął realizację programu lojalnościowego Klub Cook Profit

Unilever Polska rozpoczął drugą edycję programu lojalnościowego dla odbiorców gastronomicznych pod nazwą Klub Cook Profit. Program jest prowadzony przez UBF...

Unilever Polska rozpoczął drugą edycję programu lojalnościowego dla odbiorców gastronomicznych pod nazwą Klub Cook Profit. Program jest prowadzony przez UBF Foodsolutions, oddział Unilevera odpowiedzialny za dystrybucję produktów w kanale gastronomicznym. Promocja polega na kolekcjonowaniu punktów-łyżek, które wymieniane są na nagrody rzeczowe. Punkty zbiera się na podstawie zamawianych produktów, takich jak: Knorr, Hellman’s, Lipton, Saga, Alfa (budynie i kisiele) oraz Rama. Liczba punktów zależy od zakupu odpowiedniej liczby produktów UBF. Program obliczono na najbliższe 12 miesięcy, zakończy się w marcu 2005 r. Jest to już druga tego typu akcja lojalnościowa prowadzona przez koncern. Pierwsza miała miejsce w ub.r i znalazła uznanie kierownictwa Unilevera. Nie określono liczby punktów gastronomicznych, które wzięły udział w pierwszej edycji programu. Akcję koordynuje agencja reklamowa Ardo z Poznania, odpowiadając za działania logistyczne i egzekucyjne. Na potrzeby programu powstały specjalny katalog oraz strona internetowa autorstwa agencji. Odbiorcy gastronomiczni są powiadamiani o promocji przez przedstawicieli handlowych, infolinię i stronę internetową. (MKS)