Unilever Polska rozpoczął drugą edycję programu lojalnościowego dla odbiorców gastronomicznych pod nazwą Klub Cook Profit. Program jest prowadzony przez UBF Foodsolutions, oddział Unilevera odpowiedzialny za dystrybucję produktów w kanale gastronomicznym. Promocja polega na kolekcjonowaniu punktów-łyżek, które wymieniane są na nagrody rzeczowe. Punkty zbiera się na podstawie zamawianych produktów, takich jak: Knorr, Hellman’s, Lipton, Saga, Alfa (budynie i kisiele) oraz Rama. Liczba punktów zależy od zakupu odpowiedniej liczby produktów UBF. Program obliczono na najbliższe 12 miesięcy, zakończy się w marcu 2005 r. Jest to już druga tego typu akcja lojalnościowa prowadzona przez koncern. Pierwsza miała miejsce w ub.r i znalazła uznanie kierownictwa Unilevera. Nie określono liczby punktów gastronomicznych, które wzięły udział w pierwszej edycji programu. Akcję koordynuje agencja reklamowa Ardo z Poznania, odpowiadając za działania logistyczne i egzekucyjne. Na potrzeby programu powstały specjalny katalog oraz strona internetowa autorstwa agencji. Odbiorcy gastronomiczni są powiadamiani o promocji przez przedstawicieli handlowych, infolinię i stronę internetową. (MKS)