Kraj

Musztarda Kielecka reklamowana w telewizji

Aktywizacja rzadko wspieranej kategorii.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5eJJb7pGMpw%22%7D
WSP Społem, producent m.in. reklamowanego Majonezu Kieleckiego, postanowił wypromować także drugi swój segment produktowy – musztardy. Kampania obejmuje m.in. telewizję i internet.

Kreację spotu przygotowała krakowska agencja reklamowa Optima Marketing Group, produkcją zajęło się studio Papaya, a postprodukcją Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starlink.

Musztarda jest kategorią rzadko wspieraną w ATL. Kilka lat temu swoje musztardy w telewizji reklamowała firma Kamis.