M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Pocztowy osładza klientom podwyżkę

Maciej Burlikowski | 15 października 2013, 06:00

Najpierw bank wprowadził podwyżki opłat, a teraz "osładza" je klientom w reklamach i… uczy ich negocjować.

We wrześniu br. Bank Pocztowy wprowadził zmiany w tabeli opłat i prowizji za usługi. Na przykład bezpłatne dotychczas konto Standard nadal będzie bezpłatne, pod warunkiem że klient weźmie do niego kartę debetową. Miesięczna opłata za kartę wynosi 5 zł. Aby jej nie płacić, klient musi wykonać nią transakcje na min. 300 zł miesięcznie.

Aby klientom ”osłodzić” te zmiany, bank inwestuje w reklamy i specjalny bonus dla seniorów. W sumie kampania potrwa do końca listopada. Podzielono ją na trzy fazy: do końca października będą emitowane obydwa spoty – konta Standard i Nestor, następnie od 11 do 24 listopada – konto Standard, a od 25 do 30 listopada – konto Nestor.
 
Przedstawiciele Banku Pocztowego wskazują ponadto, że wyróżnikiem kont Banku Pocztowego pozostaje możliwość opłacania rachunków, np. za wodę, gaz, prąd, telefon – bez prowizji.

Z kolei właściciele kont Nestor mogą przystąpić do programu rabatowego ”Program Pocztowy 60+”, który umożliwia zakup leków po niższych cenach w 1,4 tys. aptek.

Spoty emitowane będą we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN). Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, a produkcję zorganizował dom produkcyjny Opus Film. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,