ING Bank rozpoczyna kampanię reklamową w prasie i internecie oferty pod marką ING Księgowość. Usługa jest oparta na komunikacji poprzez dedykowany portal ING KsięgowośćOnLine. W ostatnim czasie udostępniono klientom ING KsięgowośćMobile, aplikację umożliwiającą użytkownikom smartfonów oraz tabletów wykonywanie zdjęć dokumentów księgowych i kadrowych bądź pobieranie e-faktur z poczty elektronicznej oraz ich przesyłanie bezpośrednio do portalu biura rachunkowego.
Kampania obejmuje reklamy w dziennikach ogólnopolskich o profilu biznesowym: ”Puls Biznesu”, ”Dziennik Gazeta Prawna”, ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Wyborcza”, oraz internet: portale o tematyce ekonomiczno-biznesowej – Gazeta.pl, Infor.pl, Pulsbiznesu.pl.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Lowe Media.
W środę ING Bank zaprezentuje także nową platformę handlowo-aukcyjną, która według zapowiedzi przedstawicieli banku będzie łączyć funkcjonalności e-commerce oraz platform społecznościowych z narzędziami wspierającymi procesy zakupowe.