M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Momentum wygrywa przetarg Nespresso

Katarzyna Kacprzak | 16 października 2013, 06:00

Agencja wchodząca w skład McCann Worldgroup poprowadzi aktywację dla marki.

Zadaniem agencji było opracowanie koncepcji i mechaniki oraz wdrożenie aktywacji konsumenckiej realizowanej w centrach handlowych na terenie Polski. Aktywacja będzie wsparciem dla launchu nowej maszyny w portfolio marketera – UMilk. Momentum jest odpowiedzialne za pomysł kreatywny, mechanikę, scenografię i realizację, jak również koncepcję i produkcję aplikacji na iPady.

Podczas eventów odwiedzający galerie handlowe będą mogli nie tylko degustować kawę Nespresso, ale również zaprojektować autorską filiżankę, wykorzystując do tego aplikację. Zwycięskie projekty zostaną nagrodzone bonami Apart o wartości 250 zł oraz filiżankami z kolekcji Glass od Nespresso. Dodatkowo wszyscy, którzy zakupią maszynę UMilk do końca października br., otrzymają voucher na kawę o wartości 245 zł.

Zakupem mediów dla Nespresso zajmuje się dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,