Kraj

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fu6z8nJ6D7ao%26list%3DPLnM3ocR36ej4QUqd_CzQkL2SE_Yq7jv2_%22%7D
Firma ubezpieczeniowa SKOK Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię reklamującą swoją ofertę: ubezpieczenia podróżne, od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNM) oraz mieszkań.

Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, Discovery, TV Trwam, TV Toya, a także kanały tematyczne z portfolio Atmediów, telewizji TVP oraz Polsatu), radio (PR1, Radio Zet i stacje lokalne pakietu Barometr Plus), prasę (”Fakt”, ”Gazeta Polska Codziennie”, ”wSieci”, ”Tina”, ”Chwila dla Ciebie”, ”Życie na Gorąco”, ”Pani Domu”, ”Tele Tydzień”, ”Gość Niedzielny”, ”Tygodnik Niedziela”, ”Gazeta Polska”) oraz internet (portale: wPolityce.pl, wNas.pl, wGospodarce.pl, gb.pl, tygodnikpodlaski.pl).

Materiały reklamowe dotyczące kampanii (plakaty, ulotki, naklejki) dostępne są w sieci niemal 2000 placówek SKOK w całej Polsce, w których można skorzystać z oferty SKOK Ubezpieczenia. Ponadto na ponad 500 monitorach LCD w placówkach Kasy Stefczyka prezentowane są spoty telewizyjne promujące akcję.

Za kreację oraz plan akcji promocyjnej, w tym planowanie i zakup mediów odpowiada Apella SA. Dodatkowo za planowanie, zakup i optymalizację mediów online odpowiada Marketing Online. Kampania potrwa do końca miesiąca.

W reklamach SKOK Ubezpieczenia ponownie występuje aktor Artur Żmijewski.