Kraj

Nowa odsłona kampanii Heyah

Tym razem operator przekonuje do mobilnego internetu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fu-xSqPoxddY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska, operujący także pod marką Heyah, rozpoczyna drugą odsłonę jej najnowszej kampanii reklamowej. W rysunkowych spotach występuje nowy bohater marki – Jak (nawiązuje do utworu muzycznego będącego podkładem filmu reklamowego).

Operator przekonuje, że cały dzień korzystania z mobilnego internetu kosztuje tylko 28 groszy. Jeśli użytkownik nie skorzysta z usługi, to nie zapłaci.  

To wprowadzony niedawno przez operatora system rozliczania usług, który pozwala na pełną kontrolę wykorzystywanych środków z konta. Za 0,28 zł użytkownicy otrzymują nielimitowane rozmowy do Heyah i T-Mobile lub SMS-y do wszystkich sieci lub surfowanie w sieci przez cały dzień, czyli tzw. Dniówkę dowolnej usługi.

Kampanię przygotowały agencje: G7 (ATL), Interactive Solutions (social media), Engine (online) oraz dom mediowy Starcom.