Przetargi

Stadion Narodowy szuka partnera tytularnego

Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na minimum 60 miesięcy. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest deklaracja wpłaty minimum 10 mln zł rocznie.

Zarządca Stadionu Narodowego w Warszawie, spółka PL.2012+, rozpoczyna procedury przetargowe na partnera tytularnego tego obiektu. Konkurs będzie składał się z dwóch etapów. Po złożeniu ofert do drugiej fazy przetargu zostaną zakwalifikowane trzy firmy. Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na minimum 60 miesięcy.

Do przetargu mogą przystąpić firmy, które nieprzerwanie od 10 lat prowadzą działalność gospodarczą i w ciągu ostatnich trzech latach uzyskały przychody 10 mld zł brutto rocznie. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest deklaracja wpłaty minimum 10 mln zł rocznie.

Partner tytularny otrzyma m.in. tzw. wyłączność produktową, która “obowiązuje na wszystkich polach ekspozycji i w ramach większości obowiązujących praw”. Ponadto partner będzie na wyłączność zarządzać prawem do nazwy stadionu i będzie miał wpływ na jego strategię marketingową. Dostanie też m.in. prawa do brandingu zewnętrznego, jak i wewnętrznego (tunele, ściany) w obrębie Stadionu Narodowego.

W ramach praw komercyjnych zwycięzca przetargu będzie miał możliwość: przeprowadzenia akcji promocyjnych we współpracy ze stadionem (maksymalnie  pięć razy w roku), korzystania ze stadionu na potrzeby konferencji, spotkań itp. (cztery razy w roku, w tym dwa razy – cały stadion) oraz skorzystania z kilku innych form promocji o nieco mniejszej skali (logotypy na ściankach, biletach itp.).