Kraj

Piotr i Paweł świętują urodziny

Ruszyła kampania internetowa sieci sklepów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCnkP1s2SLRw%22%7D
Sieć sklepów Piotr i Paweł (Alma Market) z okazji nadchodzącej 23. rocznicy otwarcia pierwszego supermarketu przygotowała internetową kampanię. Działania informują o urodzinowej promocji, w której drugi produkt otrzymać można gratis lub za połowę ceny.

30-sekundowy spot znalazł się w oficjalnym kanale YouTube marki oraz na fan page’u w Facebooku.

Kreację przygotowała agencja Ostrygi z Bydgoszczy.