Kraj

Hoop Polska i Tata Global Beverages współpracują przy dystrybucji

Siły sprzedażowe Hoopa pomogą w okresie wzmożonej konsumpcji herbaty - w zimnie. Tata chce dojść do pozycji nr 2 na rynku herbaty w handlu tradycyjnym.

Hoop Polska i Tata Global Beverages Polska informują o nawiązaniu współpracy w zakresie dystrybucji w handlu tradycyjnym. Od 21 października 2013 r. siły sprzedaży Hoop Polska będą się zajmowały aktywną sprzedażą herbat Tetley i Vitax, marek z portfolio Tata Global Beverages (TGB), w tych punktach handlu detalicznego, do których docierają obecnie, a do których nie dociera TGB. Siły sprzedaży TGB będą funkcjonowały tak jak dotychczas, bez żadnych zmian w strukturze.
Decyzja o współpracy została podjęta z uwzględnieniem tzw. odwrotnej sezonowości kategorii produktowych oferowanych przez firmę Hoop i firmę TGB (sezon na herbaty to okres jesienno-zimowy, podczas gdy sezon napojowy to okres wiosenno-letni).

TGB jest graczem nr 3 na polskim rynku herbaty, wiceliderem kategorii w handlu nowoczesnym i graczem nr 4 w handlu tradycyjnym. Wspólny projekt z Hoop Polska ma na celu zwiększenie dystrybucji produktów TGB, co ma pomóc w osiągnięciu pozycji wicelidera w handlu tradycyjnym.