M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Niedoszli klienci Proamy dostaną spersonalizowane wideo z ofertą

Maciej Burlikowski | 22 października 2013, 06:00

Ubezpieczyciel sięga po nowe narzędzie reklamowe - liczy, że spersonalizowany przekaz wideo przekona nieprzekonanych.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Proama (Grupa Generali) postanowiło jako pierwsze na rynku zastosować jako narzędzie reklamowe spersonalizowane filmy wideo. Osoby, które w przeszłości poprzez stronę internetową ubezpieczyciela dokonywały kalkulacji polisy dla swojego samochodu, ale nie dokonały zakupu, po roku otrzymają na podany ówcześnie adres e-mail spersonalizowany film. Znana z reklam telewizyjnych doradczyni Proamy, zwracając się w nim po imieniu, przedstawia ofertę cenową ubezpieczenia samochodu, którego dane klient wprowadził przed rokiem.

– Nie jest tajemnicą, że zarówno personalizacja przekazu, jak i format wideo wzmacniają zainteresowanie użytkowników. Zdecydowaliśmy się na połączenie tych technik, nagrywając specjalny film, który zawiera indywidualny imienny komunikat. Aby móc to osiągnąć, musieliśmy nagrać 120 ujęć z imionami, a następnie wmontować do filmu dane pochodzące z zeszłorocznej kwotacji – mówi Piotr Częścik, internet manager w Proamie. – Poprzez tę kampanię chcemy podkreślić rolę osobistego doradcy i pokazać, że każdego klienta traktujemy indywidualnie: indywidualnie się z nim kontaktujemy, specjalnie dla niego przygotowujemy film, indywidualnie szacujemy ryzyko wystąpienia szkody i liczymy cenę polisy odzwierciedlającą jego ryzyko.
Za planowanie i przygotowanie filmów do e-mailingu odpowiedzialna jest firma VideoMill.

Przedstawiciele Proamy twierdzą, że tego typu kampania jest nowością na polskim rynku reklamowym. 

Czytaj więcej na temat: , , ,