M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Guinness przechodzi do BBDO

( red. ) | 22 października 2013, 06:00

Należąca do Diageo marka rozpoczyna współpracę z BBDO. Saatchi & Saatchi traci budżet.

BBDO pokonała w ostatecznym etapie przetargu marki Guinness agencję Adam & Eve/DDB. Markę do tej pory obsługiwała Saatchi & Saatchi South Africa.

Guinness wybrał Abbott Mead Vickers BBDO oraz siostrzaną agencję Network BBDO do obsługi marki na rynku afrykańskim. Angielski oddział agencji będzie współpracował wraz z teamem z Afryki Południowej, przy tym to BBDO UK będzie kierował pracą.

BBDO aktualnie obsługuje markę Guinness w Wielkiej Brytanii, AMV BBDO – w Europie Zachodniej i USA, natomiast Saatchi & Saatchi działa na pozostałych rynkach.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,