M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Heineken wprowadza "ekspres do piwa"

( red. ) | 22 października 2013, 06:00

Dzięki nowemu urządzeniu stworzonemu dla koneserów piwa firma chce wypromować mniej znane marki.

Heineken wprowadza na rynek urządzenie wzorowane na ekspresie do kawy. To domowa wersja nalewaka w kształcie beczki, który nazwano "Sub". Urządzenie zostało zaprojektowane przez Marca Newsona, projektanta przemysłowego.

"Sub" ma być doładowywany wymiennymi 2-litrowymi beczkami z piwem, które można przechowywać w lodówce. Wkłady będą sprzedawane za pośrednictwem portalu internetowego dedykowanego marce (jest to pierwsza platforma e-commerce Heinekena), dostępne w sklepach premium, a z czasem również w supermarketach. Pierwsze marki, które pojawią w beczkach, to m.in. Heineken, Affligem, Desperados czy Birra Moretti Baffo d’Oro.

"Sub", który opracowywano przez ostatnie trzy lata, pojawi się na rynku w 2014 roku, najpierw we Francji i Włoszech. Globalna kampania wspierająca pojawienie się produktu obejmie outdoor, print, aktywności PR oraz wideo online.

(M&M Global)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,