M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Acatar Acti Tabs wspierany reklamowo w okresie jesiennym [wideo]

Maciej Florek | 22 października 2013, 06:00

Kampania telewizyjna będzie wspierana w internecie poprzez serwisy VoD oraz kanał YouTube.

USP Zdrowie prowadzi kampanię reklamową wspierającą markę Acatar Acti Tabs. Lek to połączenie dwóch substancji w jednej tabletce, która udrożnia nos i hamuje cieknący katar, walcząc ze stanem zapalnym śluzówki nosa. Kampania telewizyjna będzie wspierana w internecie poprzez serwisy VoD oraz kanał YouTube.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Unlimited. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje Starcom.

W ub.r. USP Zdrowie wydało na reklamę 265,36 mln zł, a rok wcześniej – 318,6 mln zł (dane: Kantar Media). Firma jest drugim pod względem wydatków marketerem farmaceutycznym w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,