M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ballantine's w nowej butelce odnotował w sierpniu 36-proc. wzrost

Tomasz Wygnański | 22 października 2013, 06:00

Pernod Ricard kontynuuje projekt relaunchu swojej whisky.

Marka szkockiej whisky Ballantine's wprowadza nową butelkę. To największa zmiana wizerunku produktu od ponad 100 lat. W sierpniu br., kiedy butelka zaczęła pojawiać się sklepach, Ballantine's Finest odnotował 36-proc. wzrost sprzedaży w ujęciu wolumenowym rok do roku.

Launch nowej butelki otrzymuje silne wsparcie. Za stworzenie i obsługę aplikacji w Facebooku, która pozwala śledzić zmiany w życiu internautów, odpowiedzialna jest Przeagencja. Agencja Lowe Warsaw odpowiadała za opracowanie kreacji komunikacji. Działania public relations prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Za obsługę eventową odpowiada z kolei agencja Endorfina Events.

Launch nowej butelki wspierają działania promocyjne w handlu nowoczesnym i tradycyjnym oraz animacje w kanale on-trade. Marka zaplanowała niestandardowe megaekspozycje produktu w sieciach handlowych, a także specjalne materiały w handlu tradycyjnym. Inwestycje obejmą między innymi przygotowanie specjalnych gablot i świecących listew półkowych.

Według danych udostępnionych przez Pernod Ricard Polska Ballantine's Finest jest liderem rynku w ujęciu wartościowym, z wyłączeniem dyskontów.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,