Kraj

BR Onetu targetuje dzięki Netsprint Audience

System zbiera informacje, jakimi zagadnieniami i sekcjami tematycznymi interesowali się poszczególni użytkownicy serwisów grupy Onet.

Biuro reklamy Onet wdrożyło Netsprint Audience, rozwiązanie umożliwiające targetowanie reklam do określonych grup użytkowników. Netsprint Audience pozwala na dowolną segmentację użytkowników ze względu na ich zainteresowania, na podstawie ich historycznych i aktualnych zachowań.

System zbiera informacje, jakimi zagadnieniami i sekcjami tematycznymi interesowali się poszczególni użytkownicy serwisów grupy Onet. Na podstawie zebranych danych w czasie rzeczywistym przypisuje użytkowników do profili marketingowych oraz estymuje ich liczebność.

Do dyspozycji reklamodawców przygotowano 20 profili predefiniowanych (np. ogólne, takie jak mężczyzna/kobieta, czy też bardziej szczegółowe, np. rodzice, gadżeciarze), ale jest też możliwość budowania profili indywidualnych (ściśle powiązanych z ofertą reklamodawcy). System umożliwia także łączenie informacji o zachowaniach na Onecie z retargetingiem.

Tagi