Firma Wonga.com, specjalizującą się w pożyczkach gotówkowych przez internet, w ramach pilotażu (do 10 listopada br.) wprowadza ofertę, że jeśli w ciągu 15 minut od złożenia wniosku o pożyczkę klient nie otrzyma środków na swój rachunek, to firma zrezygnuje z prowizji.
– Jedną z najważniejszych cech naszego produktu jest szybkość – zarówno w procesie weryfikacji i analizy wniosku klienta, jak i dostarczaniu środków na jego konto – mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce.
Przyznaje, że wyzwaniem jest fakt, iż nie wszystkie systemy bankowe, z którymi współpracuje firma, są dostępne przez 24 godziny na dobę. Niemniej jednak gwarancja kwadransa będzie obowiązywać niezależnie od pory dnia czy tygodnia.
– Nie chcemy stosować wyjątków i popularnego w usługach finansowych ”małego druczku”. Ewentualne niedogodności związane np. z niedostępnością niektórych banków bierzemy na siebie – mówi Borowiecki.
Firma chce przetestować rozwiązanie i zobaczyć, z jaką reakcją klientów się spotka, dlatego w pierwszej odsłonie “Gwarancja 15 minut” potrwa do 10 listopada br.