M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nasza Klasa ogranicza usługi marketingowe

Maciej Florek | 24 października 2013, 06:00

Spółka będzie redukować emisję reklam, a także przychody z badań.

Spółka Nasza Klasa, właściciel portalu społecznościowego Nk.pl, z początkiem roku 2014 zmienia strategię generowania przychodów. Głównym ich źródłem mają być płatności od użytkowników związane przede wszystkim z grami i aplikacjami. Tym samym zakres usług marketingowych świadczonych przez Naszą Klasą, takich jak reklama czy badania, zostanie zredukowany. Jednocześnie do końca bieżącego roku NK zapewnia, że wywiąże się ze zobowiązań wobec kontrahentów, realizując zaplanowane kampanie i projekty.

Jak wynika z raportu spółki za 2011 r., osiągnęła ona przychody na poziomie 75,3 mln zł, 53 proc. tej kwoty pochodziło z reklam. Nowszych danych spółka nie raportowała.

Z danych Megapanel PBI/Gemius za lipiec br. wynika, że z Nk.pl korzystało miesięcznie 8,5 mln real users.

Czytaj więcej na temat: ,