M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora odświeża cztery magazyny

Joanna Dziwisińska | 24 października 2013, 06:00

W ciągu najbliższych dni do sprzedaży trafią odświeżone wydania czterech magazynów. Dla "Domu i Wnętrza" ma to być rewolucyjna zmiana.

Agora wprowadza na rynek odświeżone wydania pism "Cztery Kąty", "Avanti" oraz "Logo". Największe zmiany dotkną jednak "Dom i Wnętrze", które po przejęciu od Edipresse Polska debiutuje w nowej odsłonie. Miesięcznik zyska większy format, będzie miał większą objętość, lepszą jakość papieru. Magazyn poszerzy zawartość o materiały związane ze stylem życia, reportaże kulinarne, podróżnicze. Ma być pozycjonowane wśród pism luksusowych. Jego nakład został wyraźnie zwiększony (z 28 tys. egz. do 66,5 tys. egz.), a debiutowi towarzyszyć będzie kampania w mediach, w tym telewizyjna. Za planowanie i zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i czasopism Agory, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.

Najnowsze wydanie "Avanti" ma zawierać więcej mody. Pojawią się także materiały przedstawiające np. blogerki modowe. Z kolei "Logo" chce wyraźnie odciąć się od wizerunku pisma shopingowego. Dlatego w magazynie większy nacisk położony będzie na materiały pokazujące jak mężczyźni spędzają wolny czas, jakie są ich pasje. Na okładkach mają pojawić się panowie, którzy mogą pochwalić się wyjątkowymi osiągnięciami. Pismo będzie reklamowane na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Równocześnie Agora rozwija tabletowe edycje magazynów. Już teraz ma ich siedem (nie licząc pism brandowanych przez "Gazetę Wyborczą"). Wydania tabletowe mają być dostępne za opłatą na większości platform.

 

 

Gazety Wyborcz

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,