M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Display goni reklamę TV

( red. ) | 24 października 2013, 06:00

Reklama display nadal notuje dwucyfrowy wzrost, tak jak w pierwszym półroczu roku 2012. Na razie jednak najbardziej popularna pozostaje wersja telewizyjna.

Według wyników globalnego raportu Nielsen Pulse AdView wydatki na reklamę display wzrosły o 26,6 proc. w skali globalnej w pierwszej połowie roku, podczas gdy tradycyjne media zanotowały spadki. Do dwucyfrowego globalnego wzrostu reklamy display przyczynił się w dużym stopniu wzrost w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej (odpowiednio 43 i 38,5 proc.).

Telewizja nadal utrzymuje pozycję najbardziej popularnego formatu reklamowego. Jak powiedział Randall Beard, globalny dyrektor działu Advertiser Solutions Nielsena, na każdy dolar wydany na reklamę w tym kwartale 57 centów zostało zainwestowane w telewizję. Globalne wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 4,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, bazując na pierwszej połowie 2013 r. 

(M&M Global)

Czytaj więcej na temat: ,