Kraj

Goodyear rusza z sezonową kampanią

Producent przygotowuje się do zimowej wymiany opon.

Firma Goodyear rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną na sezon zimowy. Jest to połączenie komunikacji wizerunkowej i produktowej, opartej na haśle “Made to feel good”, które w Polsce towarzyszy Goodyearowi od początku br. W ramach akcji reklamowej w telewizji przed wybranymi programami emitowane są 15-sekundowe spoty wizerunkowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie, w których promowane są opony Goodyear UltraGrip 8 Performance. Reklamy można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Reklama telewizyjna wspierana jest kampanią w internecie. Składają się na nią bannery promujące oponę UltraGrip 8 Performance umieszczone na stronach m.in. o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej oraz kampanią w wyszukiwarkach internetowych.

Spoty TV oraz bannery internetowe zostały przygotowane przez niemiecki oddział Leo Burnett. Lokalną adaptację materiałów wykonała agencja GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann.