Kraj

Hasco-Lek wprowadza Ibum Zatoki [wideo]

Kampanię nowej marki przygotowały GPD Advertising i MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI6NtEq0bKl0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Hasco-Lek wprowadza na rynek nowy lek – Ibum Zatoki. Launch nowej marki będzie wspierany reklamowo w okresie jesiennym. Komunikacja ma charakter edukacyjny, jej zadaniem jest uświadomienie konsumentom, że często ich z pozoru standardowe dolegliwości to nie zwykłe przeziębienie czy migrena, ale poważniejszy problem z zatokami.

Spot reklamowy emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, TVP i Polsacie. Za kreację odpowiada agencja GPD Advertising, za zakup mediów – dom mediowy MEC.