Kraj

LU Polska reklamuje Pieguski w telewizji

LU Polska rozpoczęła wczoraj telewizyjną kampanię reklamową ciastek Pieguski. Przygotowana ona została przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw i dom...

LU Polska rozpoczęła wczoraj telewizyjną kampanię reklamową ciastek Pieguski. Przygotowana ona została przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa. Animowane spoty, którym towarzyszy nowy slogan reklamowy “Pieguski Markizy. Wkręć się do zabawy”, emitowane są w TVP, TVN-ie, Polsacie, TV4 i kanałach dla dzieci: Fox Kids, Cartoon Network. Celem kampanii ma być budowanie nowego wizerunku marki Pieguski w oparciu o Pieguski Markizy – pomysł kreatywny opiera się na specyficznym sposobie jedzenia tych ciastek, czyli przekręcaniu ich tak, aby dostać się do pysznego nadzienia (stąd tytuł spotu: “Nieźle zakręcony”, który ma pokazywać, że taki sposób jedzenia to dobra zabawa i coś innego niż “zwykłe” jedzenie ciastek). Euro RSCG i MediaCom przygotowały wcześniej również wiosenną kampanię telewizyjną odświeżającą wizerunek ciastek Delicje Szampańskie produkowanych przez LU Polska. (MB)