M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZU potwierdza wybór VML Poland

Maciej Florek | 30 października 2013, 06:00

Agencja poszerza zakres współpracy z marketerem o social media.

PZU, po 1,5 miesiąca od momentu publikacji informacji o wyniku przetargu na social media, potwierdziło nasze doniesienia. Marketer wybrał do współpracy agencję VML Poland. Przetarg na media społecznościowe PZU rozpisało w kwietniu br.

Zwycięstwo VML Poland oznaczało poszerzenie zakresu współpracy z tym marketerem w obszarze komunikacji digital. Agencja w marcu br. wygrała przetarg online'owy i jest wiodącą agencją strategiczno-kreatywną odpowiedzialną za przygotowanie i realizację strategii internetowych dla Grupy PZU. W przetargu tym wyłoniono także K2, która jest agencją projektową i odpowiada za przygotowanie kampanii i projektów specjalnych.

Do tej pory Grupa PZU w zakresie social mediów współpracowała z różnymi agencjami na zasadzie projektowej.

Czytaj więcej na temat: , , ,