Przetargi

Uno Fresco Tradex szuka domu mediowego do obsługi marki Bakalland

Uno Fresco Tradex (UFC), producent bakalii, rozpoczął przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej marki Bakalland. Do przetargu zaproszonych zostało pięć...

Uno Fresco Tradex (UFC), producent bakalii, rozpoczął przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej marki Bakalland. Do przetargu zaproszonych zostało pięć domów mediowych. Agencja, która zostanie wybrana, będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów do jesienno-zimowej kampanii reklamowej bakalii Bakalland. Wartość budżetu reklamowego nie została ujawniona. Jak powiedział Grzegorz Osóbka, project marketing manager w Uno Fresco Tradex, do drugiego etapu przetargu zakwalifikowane zostaną trzy domy mediowe, a rozstrzygnięcia należy się spodziewać we wrześniu br. Od ubiegłego roku producent współpracował z domem mediowym PanMedia Western, który jest wśród agencji zaproszonych do przetargu. Od strony kreatywnej ostatnio UFC współpracował z firmą ITC, która przygotowała kreację scenariusza filmowego ubiegłorocznej kampanii reklamowej. Na tę kampanię firma przeznaczyła 1,8 mln zł. Około 85 proc. tego budżetu zostało zainwestowane w reklamę telewizyjną. (JD, PR)