Uno Fresco Tradex (UFC), producent bakalii, rozpoczął przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej marki Bakalland. Do przetargu zaproszonych zostało pięć domów mediowych. Agencja, która zostanie wybrana, będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów do jesienno-zimowej kampanii reklamowej bakalii Bakalland. Wartość budżetu reklamowego nie została ujawniona. Jak powiedział Grzegorz Osóbka, project marketing manager w Uno Fresco Tradex, do drugiego etapu przetargu zakwalifikowane zostaną trzy domy mediowe, a rozstrzygnięcia należy się spodziewać we wrześniu br. Od ubiegłego roku producent współpracował z domem mediowym PanMedia Western, który jest wśród agencji zaproszonych do przetargu. Od strony kreatywnej ostatnio UFC współpracował z firmą ITC, która przygotowała kreację scenariusza filmowego ubiegłorocznej kampanii reklamowej. Na tę kampanię firma przeznaczyła 1,8 mln zł. Około 85 proc. tego budżetu zostało zainwestowane w reklamę telewizyjną. (JD, PR)