M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford w kampanii reklamuje system MyKey [wideo]

Maciej Florek | 31 października 2013, 06:00

System pozwala zaprogramować m.in. maksymalną szybkość samochodu dla kierowcy niebędącego jego właścicielem.

Ford prowadzi kampanię reklamową, w której promowany jest model Fiesta z systemem MyKey. System pozwala zaprogramować m.in. maksymalną szybkość samochodu lub głośność słuchania muzyki, z jakiej będzie mógł korzystać kierowca prowadzący samochód, a niebędący jego właścicielem.

Kampania jest realizowana w telewizji i w internecie (YouTube, Facebook). Za adaptację spotów telewizyjnych w Polsce odpowiada agencja Ogilvy Action. Mindshare odpowiada za planowanie, zakup i optymalizację mediów oraz za prowadzenie działań Forda na profilu marki w Facebooku. Kreację w internecie przygotował Wunderman Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,