Kraj

Expert Media rozpoczyna monitoring radia w Krakowie

Od 1 lutego dane o wydatkach na reklamę radiową, sporządzane przez Expert Media, obejmą kolejne stacje Đ firma rozpoczęła działalność...

Od 1 lutego dane o wydatkach na reklamę radiową, sporządzane przez Expert Media, obejmą kolejne stacje Đ firma rozpoczęła działalność w Krakowie. W zakres badania weszły: lokalny RMF, PR Kraków, Radio Alfa i Radio Wanda. W ten sposób liczba monitorowanych przez EM rozgłośni wzrośnie do 30. W planach jest poszerzenie zakresu serwisu, m.in. o stacje na Wybrzeżu i w Szczecinie. Zdaniem Piotra Słabego, prezesa EM, docelowo monitoringiem powinno zostać objętych 40 Đ 45 lokalnych rozgłośni. Od początku roku, do mediów, których wydatki reklamowe są śledzone (radio, prasa, TV, reklama zewnętrzna Đ na mocy porozumienia z Media Watch) EM dołączył również kino. Dane o wydatkach na reklamę kinową pochodzą od brokerów: Best Marketing & Promotion Agency i RMB Polska Multimedia, a następnie są weryfikowane w oparciu o spis, który w terenie realizują ankieterzy OBOP.(PW)